طراحي سايت مشاوره املاک و افزايش خريد و فروش
نوشته شده توسط : hiwebex

طراحی سایت مشاوره املاک امروزه به يكي از راه هاي جدید در افزایش درآمد زایی برای بسیاری از بنگاه داران تبدیل شده است. صاحبان بنگاه های معاملات ملکی با استفاده از طراحی سایت مشاوره املاک مي توانند به صورت مجازي كليه املاكي كه در آرشيو مجموعه ی آنها موجود است را در معرض ديد عموم قرار دهند تا اگر كاربر تمايل به خريد, فروش و يا رهن و اجاره ي ملكي را دارد بدون صرف وقت و هزينه در كمترين زمان بتواند مشخصات ملك را به طور كامل رصد كند و در صورت نیاز اقدامات لازم را انجام دهد.

مزیت های طراحی سایت مشاوره املاک

یکی از بزرگترین مزیت های طراحی سایت مشاوره املاک جستجوی آسان ملک در محله یا شهر مورد نظر می باشد. متقاضیانی که در حال جستجوی ملک هستند با استفاده از سایت مشاوره املاک به راحتی و بدون نیاز به رفت و آمد درون شهری یا برون شهری می توانند به جستجوی ملک مورد نظر خود پردازند. علاوه بر این با استفاده از طراحی یک سایت مشاوره املاک کاربر می تواند به راحتی  میان ملک های مورد نظر خود مقایسه انجام دهد.

امکاناتی که در طراحی سایت مشاوره املاک باید در نظرر گرفت

برای اینکه در طراحی سایت مشاوره املاک بتوانید یک سایت موفق با ترافیک بالا داشته باشید باید طراحی سایت بدون هیچ گونه پیچیدگی برای کاربر انجام شود برای این منظور باید دقت کنید که دسته بندی خدمات به صورت درست و حرفه ای صورت گیرد تا کاربر برای پیدا کردن نوع خدمات دچار سردرگمی نشود. علاوه بر این در طراحی یک سایت مشاوره املاک شما نیاز به یک بخش جستجوی پیشرفته دارید که بتواند املاک را برحسب پارامتر های مختلف مثل قیمت, متراژ و …. جستجو کند.

ایجاد بخش مقالات نیز در طراحی سایت مشاوره املاک علاوه بر اینکه می تواند اطلاعات مفیدی در خصوص املاک, اسناد و مسایل حقوقی در اختیار کاربران بگذارد موجب بالا رفتن سئو سایت نیز می شود.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت مشاوره املاک , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: